Turnieje Piłkarskie Dla Dzieci

Turnieje Piłkarskie Dla Dzieci

niedziela, 5 sierpnia 2018

Wywiad z Grzegorzem Ochem – byłym trenerem drużyny rocznika 2007 FCB Escola Varsovia.



Witam serdecznie, nazywam się Grzegorz Och. Pasjonat piłki nożnej od dziecięcych lat. Zaczynałem swoją przygodę ze „szmacianką” w wieku 10 lat, gdy to Tata zaprowadził mnie do lokalnego klubu GKS Bełchatów. Przeszedłem tam wszystkie szczeble szkolenia, niestety ze względu na słabe warunki fizyczne, 170 w „kapeluszu” nie otrzymałem szansy na grę na najwyższym poziomie. W wieku 19 lat podjąłem decyzję o kontynuowaniu edukacji w Warszawie. Rozpocząłem studia na warszawskiej uczelni w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie o specjalizacji trenersko – menedżerskiej, a piłka nożna zeszła na boczny tor….

Tekst dostępny na stronie prostozboiska.pl/